The Orc—Playing the “Wholly Other”: Investigations of Kant's Sublime and The Technological Sublime in Blizzard Entertainment's Massive Multiplayer Online Game World of Warcraft
While the complicated scheme of the philosophical sublime may at first hand seem mere platitude when brought to life in computer games, this article claims that the action/adventure game World of Warcraft wedges open a space in which to operate the sublime and navigate radically “other” subjectiviti...
Uložené v:
| Vydané v: | Games and culture Ročník 18; číslo 7; s. 868 - 888 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Los Angeles, CA
SAGE Publications
01.11.2023
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1555-4120, 1555-4139 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!