The effect of game-based approaches on decision-making, knowledge, and motor skill: A systematic review and a multilevel meta-analysis

This study aimed to compare the effect between game-based approaches (GBAs) and traditional skill approaches on decision-making, knowledge and motor skill in physical education students and athletes. A systematic review and meta-analysis of experimental studies available before October 2023 was cond...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European physical education review Ročník 31; číslo 1; s. 18 - 32
Hlavní autori: Manninen, Mika, Magrum, Eric, Campbell, Sara, Belton, Sarahjane
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.02.2025
Predmet:
ISSN:1356-336X, 1741-2749
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.