(Re)Centering Quality in Early Childhood Education: Toward Intersectional Justice for Minoritized Children

In this chapter, we offer a critical intersectional analysis of quality in early childhood education with the aim of moving away from a singular understanding of "best practice," thereby interrupting the inequities such a concept fosters. While acknowledging how injustices are intersection...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Review of research in education Ročník 42; číslo 1; s. 203 - 225
Hlavní autori: Souto-Manning, Mariana, Rabadi-Raol, Ayesha
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.03.2018
Predmet:
ISSN:0091-732X, 1935-1038
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.