Assessing implicit computational thinking in Zoombinis puzzle gameplay

There has been growing interest in assessing computational thinking (CT) across diverse learners beyond the traditional forms of tests and assignments. Learning games offer the potential for innovative, stealth assessments of students' implicit learning from gameplay behaviors. This paper repor...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers in human behavior Ročník 120; s. 106707
Hlavní autori: Rowe, Elizabeth, Almeda, Ma Victoria, Asbell-Clarke, Jodi, Scruggs, Richard, Baker, Ryan, Bardar, Erin, Gasca, Santiago
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elmsford Elsevier Ltd 01.07.2021
Elsevier Science Ltd
Predmet:
ISSN:0747-5632, 1873-7692
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.