The effects of visual congruence on increasing consumers’ brand engagement: An empirical investigation of influencer marketing on instagram using deep-learning algorithms for automatic image classification

Influencers are non-celebrity individuals who gain popularity on social media by posting visually attractive content (e.g., photos and videos) and by interacting with other users (i.e., Followers) to create a sense of authenticity and friendship. Brands partner with Influencers to garner engagement...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers in human behavior Ročník 112; s. 106443
Hlavní autori: Argyris, Young Anna, Wang, Zuhui, Kim, Yongsuk, Yin, Zhaozheng
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elmsford Elsevier Ltd 01.11.2020
Elsevier Science Ltd
Predmet:
ISSN:0747-5632, 1873-7692
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.