What changes, and for whom? A study of the impact of learning analytics-based process feedback in a large course

Recent developments in educational technologies have provided a viable solution to the challenges associated with scaling personalised feedback to students. However, there is currently little empirical evidence about the impact such scaled feedback has on student learning progress and study behaviou...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Learning and instruction Ročník 72; s. 101202
Hlavní autori: Lim, Lisa-Angelique, Gentili, Sheridan, Pardo, Abelardo, Kovanović, Vitomir, Whitelock-Wainwright, Alexander, Gašević, Dragan, Dawson, Shane
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.04.2021
Predmet:
ISSN:0959-4752, 1873-3263
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.