The effect of content and language integrated learning on students' English and history competences – Killing two birds with one stone?

By failing to appropriately control for selection effects, most previous research has overestimated the effects of Content and Language Integrated Learning (CLIL) on the development of students' foreign language skills. Furthermore, the CLIL-effect on the content subject is still widely unknown...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Learning and instruction Ročník 41; s. 23 - 31
Hlavní autori: Dallinger, Sara, Jonkmann, Kathrin, Hollm, Jan, Fiege, Christiane
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.02.2016
Predmet:
ISSN:0959-4752, 1873-3263
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.