Effects of game‐based learning on students' mathematics achievement: A meta‐analysis

This meta‐analysis investigated the effects of learning video games on mathematics achievement of PreK‐12th‐grade students compared with traditional classroom instructional methods. Results from the 24 collected studies showed heterogeneity among effect sizes, both in magnitude and direction. Using...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 35; číslo 3; s. 407 - 420
Hlavní autori: Tokac, Umit, Novak, Elena, Thompson, Christopher G.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Wiley-Blackwell 01.06.2019
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.