Critical literacy for a posthuman world: When people read, and become, with machines

Computational objects (eg, algorithms, bots, surveillance technology and data) have become increasingly present in our daily lives and are consequential for our changing relations to texts, multimodality and identity. Yet, our current theories of literacy, and especially the prevalence of mediationa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:British journal of educational technology Ročník 51; číslo 4; s. 1262 - 1276
Hlavní autori: Leander, Kevin M., Burriss, Sarah K.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Coventry Wiley-Blackwell 01.07.2020
Blackwell Publishing Ltd
Predmet:
ISSN:0007-1013, 1467-8535
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.