Cognitive and affective processes for learning science in immersive virtual reality

As immersive virtual reality (IVR) systems proliferate in classrooms, it is important to understand how they affect learning outcomes and the underlying affective and cognitive processes that may cause these outcomes. Proponents argue that IVR could improve learning by increasing positive affective...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 37; číslo 1; s. 226 - 241
Hlavní autori: Parong, Jocelyn, Mayer, Richard E.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Inc 01.02.2021
Wiley
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.