Cognitive discourse functions in Austrian CLIL lessons: towards an empirical validation of the CDF Construct

It is now widely recognized among educators that explicit attention to language is necessary in order to optimize both language and content learning in situations, such as CLIL, where learners, teachers or both operate in a second language. However, the requirement of attention to language sits unea...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European journal of applied linguistics Ročník 6; číslo 1; s. 5 - 29
Hlavní autori: Dalton-Puffer, Christiane, Bauer-Marschallinger, Silvia, Brückl-Mackey, Katharina, Hofmann, Victoria, Hopf, Jennifer, Kröss, Lisa, Lechner, Lisa
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Berlin De Gruyter Mouton 08.03.2018
Walter de Gruyter GmbH
Predmet:
ISSN:2192-9521, 2192-953X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.