A modified water cycle evolutionary game theory algorithm to utilize QoS for IoT services in cloud-assisted fog computing environments
The Internet of Things (IoT) is rapidly gaining popularity as a result of the advancements in portable embedded devices and wireless protocols, enabling a new class of services. On the other hand, edge clouds provide IoT services as a new paradigm called fog computing. As the number of available IoT...
Uložené v:
| Vydané v: | The Journal of supercomputing Ročník 76; číslo 7; s. 5578 - 5608 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer US
01.07.2020
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0920-8542, 1573-0484 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!