A study on two-sided matching game of virtual business partners based on heterogeneous multi-attribute preferences and subject's psychological behavior
Partner selection and matching is a key part of virtual enterprise formation, which directly affects the growth and development of virtual enterprises. The selection and matching of virtual enterprise partners can be regarded as multi-attribute two-sided matching problem. This paper considers the cu...
Uložené v:
| Vydané v: | Soft computing (Berlin, Germany) Ročník 27; číslo 22; s. 17093 - 17102 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Berlin/Heidelberg
Springer Berlin Heidelberg
01.11.2023
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1432-7643, 1433-7479 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!