A study on two-sided matching game of virtual business partners based on heterogeneous multi-attribute preferences and subject's psychological behavior

Partner selection and matching is a key part of virtual enterprise formation, which directly affects the growth and development of virtual enterprises. The selection and matching of virtual enterprise partners can be regarded as multi-attribute two-sided matching problem. This paper considers the cu...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Soft computing (Berlin, Germany) Ročník 27; číslo 22; s. 17093 - 17102
Hlavný autor: Xiao, Hanjie
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Berlin/Heidelberg Springer Berlin Heidelberg 01.11.2023
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1432-7643, 1433-7479
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.