Block size selection in rate-constrained geometry based point cloud compression
In geometry-based point cloud compression, the geometry information is typically compressed using octree coding. In octree coding, the size of the blocks in the voxelized point clouds, i.e. , the number of voxels contained in a block, determines whether the geometry coding is lossless or lossy, and...
Uložené v:
| Vydané v: | Multimedia tools and applications Ročník 81; číslo 2; s. 2557 - 2575 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer US
01.01.2022
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1380-7501, 1573-7721 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!