Predicting Low and High Student Performance in Programming Education Using PLS-SEM Algorithms
The study uses the partial least squares-structural equation modeling (PLS-SEM) algorithm to predict the factors affecting the programming performance (PPE) (low, high) of the students receiving computer programming education. The participants of the study consist of 763 students who received progra...
Uložené v:
| Vydané v: | Technology, knowledge and learning Ročník 30; číslo 3; s. 1231 - 1248 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Dordrecht
Springer Netherlands
01.09.2025
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 2211-1662, 2211-1670 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!