Predicting Low and High Student Performance in Programming Education Using PLS-SEM Algorithms

The study uses the partial least squares-structural equation modeling (PLS-SEM) algorithm to predict the factors affecting the programming performance (PPE) (low, high) of the students receiving computer programming education. The participants of the study consist of 763 students who received progra...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Technology, knowledge and learning Ročník 30; číslo 3; s. 1231 - 1248
Hlavní autori: Durak, Aykut, Bulut, Vahide
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.09.2025
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:2211-1662, 2211-1670
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.