Customer churn prediction system: a machine learning approach

The customer churn prediction (CCP) is one of the challenging problems in the telecom industry. With the advancement in the field of machine learning and artificial intelligence, the possibilities to predict customer churn has increased significantly. Our proposed methodology, consists of six phases...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computing Ročník 104; číslo 2; s. 271 - 294
Hlavní autori: Lalwani, Praveen, Mishra, Manas Kumar, Chadha, Jasroop Singh, Sethi, Pratyush
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Vienna Springer Vienna 01.02.2022
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0010-485X, 1436-5057
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.