NAH: neighbor-aware attention-based heterogeneous relation network model in E-commerce recommendation

Traditional recommender systems only utilize a single user-item interaction behavior as the optimization target behavior. However, multi-behavior recommender systems leverage multiple user behaviors as auxiliary behaviors(favorite and page view), which is more practical. Therefore, recommender syste...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:World wide web (Bussum) Ročník 26; číslo 5; s. 2373 - 2394
Hlavní autori: Jiang, Nan, Hu, Zihao, Wen, Jie, Zhao, Jiahui, Gu, Weihao, Tu, Ziang, Liu, Ximeng, Li, Yuanyuan, Gong, Jianfei, Lin, Fengtao
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.09.2023
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1386-145X, 1573-1413
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.