NAH: neighbor-aware attention-based heterogeneous relation network model in E-commerce recommendation
Traditional recommender systems only utilize a single user-item interaction behavior as the optimization target behavior. However, multi-behavior recommender systems leverage multiple user behaviors as auxiliary behaviors(favorite and page view), which is more practical. Therefore, recommender syste...
Uložené v:
| Vydané v: | World wide web (Bussum) Ročník 26; číslo 5; s. 2373 - 2394 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer US
01.09.2023
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1386-145X, 1573-1413 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!