“Estoy Explorando Science”: Emergent bilingual students problematizing electrical phenomena through translanguaging
As science education continues to embrace science‐as‐practice, equitable science learning environments must value and leverage emergent bilingual students' ways of communicating. This study investigates the translanguaging practices of a group of elementary‐aged emergent bilingual students whil...
Uložené v:
| Vydané v: | Science education (Salem, Mass.) Ročník 104; číslo 5; s. 791 - 826 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Wiley
01.08.2020
Wiley Periodicals Inc |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0036-8326, 1098-237X |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!