A Cross Examination of the Intention to Integrate MOOCs in Teaching and Learning: An Application of Multi- Group Invariance Analysis

This paper attempts to understand student teachers’ and practicing teachers’ integration of MOOCs in teaching and learning and build a model that pre-dicts the intention of integration of MOOCs among them. Five variables (performance expectancy (FE), effort expectancy (EE), social influence (SI), fa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of emerging technologies in learning Ročník 14; číslo 19; s. 106
Hlavní autori: Wong, Kung-Teck, Abdullah, Norazilawati Binti, Goh, Pauline Swee Choo
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Vienna International Association of Online Engineering (IAOE) 01.01.2019
Predmet:
ISSN:1863-0383, 1863-0383
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.