Assessing Teachers’ Knowledge of How to Use Computer Programming in Science and Technology Education

Programming and computational thinking have been introduced into the curricula of several countries, also in relation to science and technology education. Preparing pre-service teachers for using programming in science education is therefore an important and relevant task. The purpose of this articl...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of science education and technology Ročník 34; číslo 1; s. 45 - 57
Hlavní autori: Karlsen, Niklas, Henriksen, Ellen Karoline, Pajchel, Katarina
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.02.2025
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1059-0145, 1573-1839
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.