Narratives of high school teachers’ identity renewal through teaching a new intercultural curriculum subject

Contrary to popular myth, teachers do not simply deliver a ready-made curriculum. Rather, they interpret and make meaning of the curriculum. The introduction of a capabilities dimension in the formal curriculum in Australia invites a case study of curriculum innovation in action. Drawing on Clandini...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Australian educational researcher Ročník 52; číslo 1; s. 647 - 664
Hlavní autori: Browning, David, Kriewaldt, Jeana, McLeod, Julie
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.03.2025
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0311-6999, 2210-5328
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.