Building, coding and programming 3D models via a visual programming environment

This paper presents the findings of a study conducted in the state-funded Infant, Primary and Secondary School Santísima Trinidad in Salamanca. The main objectives of the research were, to evaluate the use of the visual programming environment, Lego Education WeDo, in natural science and to know the...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Quality & quantity Ročník 52; číslo 6; s. 2455 - 2468
Hlavní autori: Pinto-Llorente, Ana Mª, Casillas-Martín, Sonia, Cabezas-González, Marcos, García-Peñalvo, Francisco José
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.11.2018
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0033-5177, 1573-7845
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.