Building, coding and programming 3D models via a visual programming environment
This paper presents the findings of a study conducted in the state-funded Infant, Primary and Secondary School Santísima Trinidad in Salamanca. The main objectives of the research were, to evaluate the use of the visual programming environment, Lego Education WeDo, in natural science and to know the...
Uložené v:
| Vydané v: | Quality & quantity Ročník 52; číslo 6; s. 2455 - 2468 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Dordrecht
Springer Netherlands
01.11.2018
Springer Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0033-5177, 1573-7845 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!