Producing cognitive discourse functions in disciplinary Basque writing: developmental patterns across secondary education and L1 profiles

The present study explores the developmental patterns of bilingual secondary education students in a disciplinary writing task in Basque, their language of instruction. A cross-sectional sample of 547 bilingual students (Years 7-10) enrolled in Basque Model D immersion programmes completed a source-...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of bilingual education and bilingualism Ročník 28; číslo 7; s. 744 - 763
Hlavní autori: Arias-Hermoso, Roberto, Garro Larrañaga, Eneritz, Imaz Agirre, Ainara, Dalton-Puffer, Christiane
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Routledge 09.08.2025
Predmet:
ISSN:1367-0050, 1747-7522
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.