Producing cognitive discourse functions in disciplinary Basque writing: developmental patterns across secondary education and L1 profiles
The present study explores the developmental patterns of bilingual secondary education students in a disciplinary writing task in Basque, their language of instruction. A cross-sectional sample of 547 bilingual students (Years 7-10) enrolled in Basque Model D immersion programmes completed a source-...
Uložené v:
| Vydané v: | International journal of bilingual education and bilingualism Ročník 28; číslo 7; s. 744 - 763 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Routledge
09.08.2025
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1367-0050, 1747-7522 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!