Sequential Patterns in Social Interaction States for Regulation in Collaborative Learning

This study explored sequential patterns in social interaction states for group-level regulation of learning during collaborative learning. The participants were secondary school students (N = 92) performing collaborative physics tasks. The videotaped sessions were analyzed regarding participation, s...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Small group research Ročník 54; číslo 4; s. 512 - 550
Hlavní autori: Vuorenmaa, Eija, Järvelä, Sanna, Dindar, Muhterem, Järvenoja, Hanna
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.08.2023
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:1046-4964, 1552-8278
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.