Why a user prefers an artwork: A deep attention model for artwork recommendation

The combination of art market and emerging e-commerce has brought new trade opportunities and has achieved continuous growth in recent years. More and more people, especially young people, are keen to browse art information and buy artwork on the Internet. Therefore, designing an effective method of...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of information science Ročník 50; číslo 5; s. 1195 - 1210
Hlavní autori: Tian, Zhiqiang, Liu, Yezheng, Sun, Jianshan, Zhang, Xue, Jiang, Yuanchun
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.10.2024
Bowker-Saur Ltd
Predmet:
ISSN:0165-5515, 1741-6485
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.