Effectiveness of video displays versus traditional flashcards for global word learning in students with moderate-severe cognitive disabilities

Literacy is crucial for developing communication competence in students with complex communication needs (CCN). Existing technologies often inadequately support literacy strategies for these children. Augmentative and alternative communication (AAC) is a promising approach, and video visual scene di...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in developmental disabilities Ročník 161; s. 104977
Hlavní autori: Savaldi-Harussi, Gat, Plotnitzky, Sarit, Saban-Bezalel, Ronit
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Elsevier Ltd 01.06.2025
Predmet:
ISSN:0891-4222, 1873-3379, 1873-3379
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.