Translanguaging in Computer Programming "¿Qué no es un cereal?"

Although there have been efforts to broaden the participation of underrepresented students in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM), few studies have focused on how Latine bilingual students in rural contexts can access computer programming. The purpose of this case study is to ex...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of multicultural education Ročník 27; číslo 1; s. 190 - 218
Hlavní autori: Ynostroza, Adeli, Celedón-Pattichis, Sylvia, Pattichis, Marios, Tovar, Irán, Ibarra, Melissa
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Yonsei University, Institute of Educational Research 01.01.2025
Predmet:
ISSN:1934-5267, 1934-5267
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.