Embracing Diversity in the Classroom: Teachers’ Perceptions on Culturally Responsive Classroom Practices in Türkiye

Creating culturally responsive learning environments stands as a pivotal objective for 21st-century classrooms to foster inclusive and equitable education. This phenomenological inquiry explores the perceptions and practices of classroom teachers regarding Culturally Responsive Pedagogy (CRP) within...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and urban society Ročník 57; číslo 7; s. 699 - 730
Hlavní autori: Mercan Kucukakın, Pınar, Yildirim Tasti, Ozlem, Cobanoglu, Rahime, Gokmenoglu, Tuba, Akcaoglu, Mustafa Ozturk
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.09.2025
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:0013-1245, 1552-3535
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.