The effects of self-directed learning based on video prompting in improving 27 daily living skills for adolescents with mild intellectual disability in China

Students with intellectual disability often face challenges in mastering daily living skills. Existing intervention strategies for these skills typically require support from instructors, which limits the autonomy and independence of these students. Consequently, this study aims to develop a self-di...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in developmental disabilities Ročník 162; s. 105030
Hlavní autori: Li, Huan, Yao, Shijie, Luo, Yueling, Guo, Congyun, Bian, Huimin, Peng, Jie, Wu, Yuke, Chen, Wenchai
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Elsevier Ltd 01.07.2025
Predmet:
ISSN:0891-4222, 1873-3379, 1873-3379
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.