The slightest gesture: deligny, the ritornello and subjectivity in socially just pedagogical praxis

Positing existence in terms of difference and becoming as substantive, Gilles Deleuze and Félix Guattari are interested in ways of thinking and being that lie outside of institutionalised knowledge and the semiotic chains and regimes of power that sustain it. Although this line of thinking is not ap...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education as change Ročník 21; číslo 2; s. 6 - 24
Hlavný autor: van Heerden, Chantelle Gray
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Education as Change 2017
Unisa Press
Predmet:
ISSN:1947-9417, 1682-3206, 1947-9417
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.