Perceived teacher support, self-concept, enjoyment and achievement in reading: A multilevel mediation model based on PISA 2018

Based on expectancy-value theory, this research examined the link between student-perceived teacher-support and reading literacy via multiple mediation effect of reading self-concept and reading enjoyment with a Chinese sample of PISA 2018. Student-reported measures of teacher support, reading enjoy...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Learning and individual differences Ročník 85; s. 101947
Hlavní autori: Ma, Lihong, Luo, Haifeng, Xiao, Leifeng
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.01.2021
Predmet:
ISSN:1041-6080, 1873-3425
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.