The influence of blended learning models and internet self-efficacy on digital citizenship attitudes of elementary school students in Indonesia

Abstract only Context and relevance. The integration of technology in elementary education is essential in developing students' digital citizenship attitudes, as Indonesian children need to learn responsible technology use within Pancasila education to become competent digital citizens in an in...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Psihologičeskaâ nauka i obrazovanie Ročník 30; číslo 3; s. 47 - 58
Hlavní autori: Mujtahidin, M., Wahjoedi, W., Wiyono, S., Atok, A,R, Blažić, M.M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 01.01.2025
ISSN:1814-2052, 2311-7273
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.