We Will Succeed: How Varying Success Expectancies and Socially Shared Regulation Shape Students' Collaborative Learning

ABSTRACT Background Collaborative learning offers benefits, but its potential is often undermined by motivational challenges. This study uses the situated expectancy‐value theory to explore how students' expectancies for success relate to group‐level regulation of learning during collaborative...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 41; číslo 3
Hlavní autori: Järvenoja, Hanna, Törmänen, Tiina, Turunen, Marjo, Lehtoaho, Emma
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Inc 01.06.2025
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.