Development and Learning in the Context of Social Interactions: L. Vygotsky vs J. Piaget

The article is devoted to the problem of contemporary didactics, touching upon the issue of the structure, transmission and acquisition of knowledge.The focus is on understanding the correlation between the content of knowledge and the way it is translated (transmitted) from one person to another, f...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Kulʹturno-istoricheskai͡a︡ psikhologii͡a Ročník 20; číslo 1; s. 77 - 88
Hlavný autor: Rubtsov, V.V.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 01.01.2024
ISSN:1816-5435, 2224-8935
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.