Effects of providing EFL learners with additional online and face‐to‐face practise opportunities to promote active learning in higher education

Background Limited research on the effectiveness of additional online and face‐to‐face practise opportunities for promoting active learning among Chinese EFL learners in higher education. Current understanding of self‐regulated and collaborative learning theories in educational contexts. Objectives...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 40; číslo 3; s. 1246 - 1260
Hlavní autori: Liu, Jingrong, Li, Shujun, Zhang, Wanfang
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Inc 01.06.2024
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.