An Investigation of Teachers’ Perspectives on Favoritism in Schools: Implications for Educational Policy and Practice

Background/purpose. In the literature, favoritism is often discussed as a form of corruption and an unethical practice. Studies related to favoritism in educational organizations have found that favoritism negatively impacts educational institutions. This study aims to investigate how teachers defin...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education process: international journal Ročník 13; číslo 4; s. 102 - 114
Hlavní autori: Bayram, Ismail, Duyar, Yakup, Karakose, Turgut, Kaplan, Halil İbrahim
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: UniversitePark Limited Co 2024
Üniversite Park Ltd. Sti
Universitepark Limited
Predmet:
ISSN:2147-0901, 2564-8020, 2564-8020
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.