Empowering learners with AI‐generated content for programming learning and computational thinking: The lens of extended effective use theory

Background Artificial intelligence–generated content (AIGC) has stepped into the spotlight with the emergence of ChatGPT, making effective use of AIGC for education a hot topic. Objectives This study seeks to explore the effectiveness of integrating AIGC into programming learning through debugging....

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 40; číslo 4; s. 1941 - 1958
Hlavní autori: Shanshan, Shang, Sen, Geng
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Inc 01.08.2024
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.