Enhancing computational thinking and spatial reasoning skills in gamification programming learning: A comparative study of tangible, block and paper‐and‐pencil tools

Tangible programming tools have become a mainstream teaching aid in gamification programming learning (GPL) due to their interactivity and ability to enhance novice learners' computational thinking and spatial reasoning skills. However, comparing the relative efficacy of different programming t...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:British journal of educational technology Ročník 56; číslo 1; s. 80 - 102
Hlavní autori: Gong, Xin, Xu, Weiqi, Yu, Shufan, Ma, Jingjing, Qiao, Ailing
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Coventry Blackwell Publishing Ltd 01.01.2025
Predmet:
ISSN:0007-1013, 1467-8535
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.