We are clueless: The voices of jordanian teachers untrained in conflict-sensitive pedagogy

This study examines Jordanian teachers’ experiences navigating the complexities of teaching amidst the Israel-Palestine conflicts without receiving formal training in conflict-sensitive pedagogy. Through in-depth interviews, themes emerge, illuminating the challenges, practices, and perspectives of...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Teaching and teacher education Ročník 153; s. 104839
Hlavní autori: Ab Rashid, Radzuwan, M.Madanat, Hanan, Al-Smadi, Omar Ali, Mohamed, Misrah, Alqaryouti, Marwan Harb, Hashmi, Umair Munir, Al Ramahi, Raed
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.01.2025
Predmet:
ISSN:0742-051X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.