Enriching Facial Blendshape Rigs with Physical Simulation

Oftentimes facial animation is created separately from overall body motion. Since convincing facial animation is challenging enough in itself, artists tend to create and edit the face motion in isolation. Or if the face animation is derived from motion capture, this is typically performed in a mo‐ca...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 36; číslo 2; s. 75 - 84
Hlavní autori: Kozlov, Yeara, Bradley, Derek, Bächer, Moritz, Thomaszewski, Bernhard, Beeler, Thabo, Gross, Markus
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.05.2017
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.