Usage Intention of e-Learning Systems in Ghanaian Tertiary Institutions: A Case Study of the University for Development Studies

The onset of COVID-19 has triggered the mass diffusion of information technology-backed services globally. In Ghana, Universities adopted various e-learning platforms in order to sustain teaching and learning. While this is positive, not much is known about the continuous usage intention of lecturer...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Sustainability Ročník 14; číslo 12; s. 7360
Hlavní autori: Dramani, Isaac Elijah, Tang, Zhiwei, Coffie, Cephas Paa Kwasi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Basel MDPI AG 01.06.2022
Predmet:
ISSN:2071-1050, 2071-1050
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.