Developing Preservice Chemistry Teachers’ Engagement with Sustainability Education through an Online Project-Based Learning Summer Course Program

The aim of this research was to develop the sustainability competencies of preservice chemistry teachers’ through the use of a project-based learning model. Preservice chemistry teachers were engaged in a summer course program in collaboration with national and international universities. The summer...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Sustainability Ročník 14; číslo 3; s. 1783
Hlavní autori: Paristiowati, Maria, Rahmawati, Yuli, Fitriani, Ella, Satrio, Justinus A., Putri Hasibuan, Nur Azizah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Basel MDPI AG 01.02.2022
Predmet:
ISSN:2071-1050, 2071-1050
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.