Texture-Distortion-Constrained Joint Source-Channel Coding of Multi-View Video Plus Depth-Based 3D Video

A novel joint source and channel coding scheme tailored to 3D video is proposed in this paper to minimize the end-to-end view synthesis distortion within a given total bit rate for both texture and depth as well as a maximum tolerable distortion constraint for texture. First, we formulate a joint te...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE transactions on circuits and systems for video technology Ročník 29; číslo 11; s. 3326 - 3340
Hlavní autori: Gao, Pan, Xiang, Wei, Liang, Dong
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York IEEE 01.11.2019
The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc. (IEEE)
Predmet:
ISSN:1051-8215, 1558-2205
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.