Hands-on analysis of using large language models for the auto evaluation of programming assignments

The increasing adoption of programming education necessitates efficient and accurate methods for evaluating students’ coding assignments. Traditional manual grading is time-consuming, often inconsistent, and prone to subjective biases. This paper explores the application of large language models (LL...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Information systems (Oxford) Ročník 128; s. 102473
Hlavní autori: Mohamed, Kareem, Yousef, Mina, Medhat, Walaa, Mohamed, Ensaf Hussein, Khoriba, Ghada, Arafa, Tamer
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.02.2025
Predmet:
ISSN:0306-4379
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.