Sentiment analysis on twitter data based on spider monkey optimization and deep learning for future prediction of the brands

Summary In this manuscript, a deep neural network is proposed by integrating improved adaptive‐network‐based fuzzy inference system (IANFIS) for branding online products to overcome these issues. Here, the sentiment analysis (SA) and prediction on future branding of products that are extracted from...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Concurrency and computation Ročník 34; číslo 21
Hlavní autori: Kothamasu, Lakshmi Anusha, Kannan, E.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Hoboken, USA John Wiley & Sons, Inc 25.09.2022
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:1532-0626, 1532-0634
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.