Designing with multiple perspectives: an interactive learning environment for developing systems thinking in a carbon cycle context

Although there is an increasing body of knowledge on interactive learning environments in science education, there is little reported on the empirical process of designing such environments with multiple perspectives. This study describes the design of Tracing Carbon, a learning environment for deve...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Interactive learning environments s. 1 - 26
Hlavní autori: Mani, Mina, Gezelius, Måns, Löwgren, Jonas, Höst, Gunnar, Koć-Januchta, Marta M., Tibell, Lena A. E., Schönborn, Konrad J.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 30.04.2025
Predmet:
ISSN:1049-4820, 1744-5191, 1744-5191
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.