The TV advertisements scheduling problem

A TV channel has a single advertisement break of duration h and a convex continuous function f : [ 0 , h ] → R + representing the TV rating points within the advertisement break. Given n TV advertisements of different durations p j that sum up to h , and willingness to pay coefficients w j , the obj...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Optimization letters Ročník 13; číslo 1; s. 81 - 94
Hlavní autori: Díaz-Núñez, Fabián, Halman, Nir, Vásquez, Óscar C.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Berlin/Heidelberg Springer Berlin Heidelberg 08.02.2019
Predmet:
ISSN:1862-4472, 1862-4480
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.