‘Gillette: The best a beta can get’: Networking hegemonic masculinity in the digital sphere
On 13 January 2019, Gillette launched a short film on YouTube entitled We Believe as part of a campaign addressing negative behaviour among men that perpetuates toxic masculinity. However, the video was subject to a large backlash with over 1 million downvotes on YouTube and thousands of critical co...
Uložené v:
| Vydané v: | New media & society Ročník 24; číslo 6; s. 1417 - 1434 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London, England
SAGE Publications
01.06.2022
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1461-4448, 1461-7315 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!