‘Gillette: The best a beta can get’: Networking hegemonic masculinity in the digital sphere

On 13 January 2019, Gillette launched a short film on YouTube entitled We Believe as part of a campaign addressing negative behaviour among men that perpetuates toxic masculinity. However, the video was subject to a large backlash with over 1 million downvotes on YouTube and thousands of critical co...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:New media & society Ročník 24; číslo 6; s. 1417 - 1434
Hlavný autor: Trott, Verity Anne
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.06.2022
Predmet:
ISSN:1461-4448, 1461-7315
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.