From science class to studio: supporting transformative sustainability learning among future designers

Purpose This study aims to describe the role of design thinking in achievement of transformative sustainability learning outcomes among undergraduate art and design students to support future curricular design efforts and thereby train sustainability minded future designers. Design/methodology/appro...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of sustainability in higher education Ročník 26; číslo 8; s. 1891 - 1913
Hlavní autori: Bales, Ashley D., Jensen, Christopher X Jon, Sekor, Michael Robert, Adinolfi, Bryan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bradford Emerald Group Publishing Limited 24.11.2025
Predmet:
ISSN:1467-6370, 1758-6739, 1758-6739
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.