Quid pro quo The impact of explicit brand mentions and reciprocity in brand alliance communications

PurposeThis paper aims to assess the effects of explicit partner brand mentions (as opposed to a mere partnership mention) in communications by brand allies on consumers’ purchase intention and willingness to pay for an innovation, as mediated by the perceived relational embeddedness of the allies a...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European journal of marketing Ročník 53; číslo 2; s. 320 - 344
Hlavní autori: Roosens, Bram, Dens, Nathalie, Lievens, Annouk
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bradford Emerald Group Publishing Limited 11.02.2019
Predmet:
ISSN:0309-0566, 1758-7123
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.